Hmm.. wyproszona pocztówka ;)
Zobaczyłam ją na stronie głównej w "recent postcard" i zapragnęłam ją powiesić na mojej szafie razem z innymi.. Zobaczyłam, że osoba, która ją wysłała wyraża chęć do private swap, więc nie zastanawiając się dlużej nawiązałam kontakt :) Okazało się, że przemiła pani z Anglii chętnie wyśle mi tę pocztówkę. Przy okazji dowiedziałam się, że czyta jakąś książke historyczną o Polsce i Polakach, próbuje wymowić zdnie "w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie" i bardzo lubi chodzić po gorach ;D
Kartkę dostałam kilka dni później.. Komentarz do znaczka: Don't you think the stamp on this card is just perfect for the castle!
Uważam ;]


This entry was posted on 10:13 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 komentarze:

    buka pisze...

    ciekawe czy doczekamy dnia, w którym będziemy mieć taki wybór znaczków jak mają np finowie.

  1. ... on 16 lipca 2009 14:22  
  2. Paula pisze...

    Cudowna jest ta kartka. Znaczek też. :D xD

  3. ... on 17 lipca 2009 11:27