:) wiedziałam! wiedziałam, że gdzieś mam jakąś kartkę z Danii! :)
I znalazłam dzisiaj! :) Oczywiście od Kuby. Kartka przepiękna.. Wszystko to co lubie w jednym miejscu: biała ramka, kolorowe budynki i piękny statek ;D do tego jeszcze ta kolorystyka ;D haha.. Kartka jest jeszcze z czasów, kiedy nie mialam pojęcia o czymś takim jak postcrossing ;)
Hmm :)


This entry was posted on 04:08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 komentarze:

    Paula pisze...

    Ale cudowna!

  1. ... on 30 sierpnia 2009 04:53  
  2. Ewelina Dziubińska pisze...

    Dzięki, dzisiaj wysyłam już kolejne kartki :D
    Rację mają wszyscy, że to wciąga ;) :D

    Kartka jest piękna, może z postcrossingu też można takie dostać... :)

  3. ... on 1 września 2009 02:22