Nie mogę się zdecydować czy bardziej podoba mi się Huanhuan czy Jingjing ;D

Niestety skany nie oddają piekna tych kartek.. Mają one naklejoną taką swiecącą warstę na wiechu z kółkami różnej wielkości, które dają efekt promieni :) coś niesamowitego :)


Huanhuan jest entuzjastycznym chłopcem, reprezentującym sporty drużynowe. Kiedyś był smokiem. Jego część świata to Wulkan, żywioł - ogień :)


This entry was posted on 06:14 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 komentarze:

    buka pisze...

    też chce takie, też chce takieeee!

  1. ... on 25 sierpnia 2009 07:37  
  2. buka pisze...

    udowodnij swoją obrotność i pokaż mi osoby, które takie coś mi wyślą ;D albo jakiegoś taga.

  3. ... on 25 sierpnia 2009 07:42  
  4. buka pisze...

    też sobie załatwię, a co!

  5. ... on 25 sierpnia 2009 07:50  
  6. buka pisze...

    dwie dość nieładne kartki dostałam.

    załatwie sobie, a co! myślisz, że ja nie jestem obrotna dziewczyna? :D

  7. ... on 25 sierpnia 2009 07:52  
  8. Hania pisze...

    Cudne te kartki:)
    Dostałam dziś państwa Krasnalskich (Krasnal Gołębnik niestety jeszcze nie doszedł...). Dziękuję bardzo:)

  9. ... on 25 sierpnia 2009 10:02