tag Russia - rest of the world.

Hmm.. Poprosiłam Svietlane, żeby napisała mi kartkę po rosyjsku. Tak, to mój system motywacji, żeby sobie przypomnieć cyrylicę ;] Rozumiem początek, środek i sam koniec. xD Jest dobrze ;p haha.

No to mam już tę cerkwię w sepii i kolorze. jeszcze tylko czarno biała i będę najszczęśliwszą osobą na świecie :D

p.s wyjechałam z Wrocławia, więc do środy-czwartku zapadnie tutaj cisza ;D odpoczywajcie ;]


This entry was posted on 08:46 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 komentarze:

    buka pisze...

    a ja rozumiem wszystko ;D

  1. ... on 16 sierpnia 2009 10:02  
  2. buka pisze...

    odwal się ;D po prostu jestem grzeczna, bo wiem, że niektórzy nie lubią i uważają to za prywatną rzecz ;D

  3. ... on 17 sierpnia 2009 13:23