tag z facebooka.

W końcu udało mi się złapać Down Under :) Zawsze podobało mi się to określenie - Down Under. heh. Polskie Antypody. Anty - pody. Anty pod. czyli nad? ok.. Nie zamęczam Was moją jeszcze wakacyjną logiką ;)

Kartka przepiękna bo w białej ramce! :D I poza tym nie wiem dlaczego, ale lubie widoki przystanii, statków etc :) jakos tak.. :)

I piekny znaczek z białym delfinem.. Kto ze mną tam jedzie? :)


This entry was posted on 14:53 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 komentarze:

    buka pisze...

    ja moge. fajna kartka (:

  1. ... on 10 sierpnia 2009 09:27  
  2. Charmain pisze...

    Ja takze nie pogardze taka wycieczka :D

    PS. Jutro wypatruj listonosza :D

  3. ... on 10 sierpnia 2009 09:46