Kartka z Krakowa, ze znaczkiem z Sopotu i stemplem z Kielc ;] Nice ;D
tag z facebooka od Coralie :)

Trafiona w mój gust, kartka z białą ramką!!! :) Kraków jest przepiekny, dzięki za przypomnienie mi o tym. (oczywiście Wrocław jest jeszcze piękniejszy! :)). Dziękuję dziękuję dziękuję! :)
Znaczek z Sopotem przykuł moją uwagę bo z tej serii widziałam tylko Chełm chyba (ps. piorytet za 2,20?!? )

Poczta Polska spisała się jeśli chodzi o czas przesyłki - jeden dzień. Niestety tak jak trzy z czterech otrzymanych przeze mnie dzisiaj pocztówek -pognieciona :(


This entry was posted on 05:35 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 komentarze:

    Monia. pisze...

    heeej! o co chodzi z tymi tagami na facebook'u? mam tam konto ale o tagach tam nie słyszałam. oświeć mnie :D

  1. ... on 11 sierpnia 2009 07:16  
  2. Charmain pisze...

    No nie, pogieciona- jak mogli, jak !
    Ale za tempo- tzw. szacun :D

    Prio chyba 1,90, ale tylko takie posiadam w swojej kolekcji ;)

  3. ... on 11 sierpnia 2009 08:02  
  4. buka pisze...

    wszyscy mają facebooka, tylko ja nie mam i nie wiem o co w nim chodzi nawet.

    pięknaaa! Kraków jest chyba lepsiejszy od Wrocławia.

  5. ... on 11 sierpnia 2009 09:01  
  6. buka pisze...

    Coralie, prio - 1,95 (:

  7. ... on 11 sierpnia 2009 09:02  
  8. Paula pisze...

    Łoo, jaka zawrotna szybkość. ;)
    Śliczna ta kartka:D

  9. ... on 11 sierpnia 2009 11:15  
  10. justys1358 pisze...

    Nie ma to jak mieszanka:)

  11. ... on 12 sierpnia 2009 02:58