Przepiękna pocztówka! :):) I mój pierwszy RAS :)

haha.. jak napisała Glennis - są to Australijskie budziki ;D Uwielbiają baaaaaaaardzo rano śmiać się baaaaaardzo głośno :)) hmm.. mimo, że są piękne to chyba nie chciałabym mieć takich ptaszków za oknem ;D

edit. ta pocztówka tak bardzo mi się podoba, że powiesiłam sobie ją nad biurkiem :D nowe miejsce na te naj naj naj ;D


This entry was posted on 06:55 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 komentarze:

    buka pisze...

    użyłybyśmy mojej wiatrówki! :D

  1. ... on 4 września 2009 07:49  
  2. Paula pisze...

    Może Ty mi w końcu wytłumaczysz co to są te RAS cards?:D

  3. ... on 4 września 2009 08:08  
  4. Hania pisze...

    Piękna kartka:) Mnie też ciekawi co to jest RAS:)

    Kasiu, Gołębnik jeszcze do mnie nie doleciał:(

  5. ... on 4 września 2009 08:57  
  6. Paula pisze...

    Dzięki :D Wiedziałam, że to coś z wysłaniem komuś innemu, ale nigdzie nie mogłam znaleźć dokładnych zasad ani rozwinięcia skrótu. :o

  7. ... on 4 września 2009 11:17  
  8. User: ThomasPOLAND pisze...

    Faktycznie świetna! Darmowy budzi? Czemu nie :) Przynajmniej coś weselszego niż tiiit-tiiit-tiiit.

    pzdr:*

    P.S. Po czym poznałaś, że moja kartka to priorytet? Przecież nie było naklejki priority...

  9. ... on 4 września 2009 12:09  
  10. Anonimowy pisze...

    ja już zakupiłam nawet korkową tablicę na te naj... ;) a dzisiaj kolejne pocztówki dotarły, a wieczorem biorę się za wypisywanie :P

  11. ... on 6 września 2009 10:25