Zdecydowałam, że będę wrzucać poczówki, które mi sie nie podobaja w jednym poście ;p

1) Pierwsza pocztówka z RR "Other Languages" Traditional Saying, ale nie potrafie rozczytac sie z pisma nadawcy wiec wam niczego fajnego o niej nie napisze.

2) Izrael - RR Night view.
Całkowite rozczarowanie, bo na prawdę miałam nadzieję, że moja pierwsza pocztówka z tego Państwa będzie piękniejsza...
3) Kennedy Space Center - Other Languages RR
Amerykańska pocztówka nadana prosto z Chin.
Krzaczki gratis.





ZNACZKI - przynajmniej one wynagradzają rozczarowanie pocztówkami.

1) Rosja
2) Izrael
3) Chiny od Kennedy SPace Center:




This entry was posted on 10:08 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 komentarze:

    buka pisze...

    no tak, do dupy ten Izrael i w dodatku z tego RR, coś mi się wierzyć nie chce, ja z niego same ładne kartki dostałam.

  1. ... on 16 września 2009 10:37