A blustery day in the solen - Michael Roffe

Tak. Uwielbiam statki.
Wykształciłam swój głowny wish na postcrossingu - własnie wszystkiego typu łodzie, statki etc. Zwłaszcza te malowane.. Coś przepięknego!!! :)

Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest, że gdy miałam okazję wybrać się na dwa tygodnie pod żagle siłą mnie nie wyciągneli. huh. bywa.


This entry was posted on 13:07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 komentarze:

    buka pisze...

    no niestety nie dostaniesz. chyba, że znowy rzucą mi na poczte. bo u mnie często powraca coś fajnego.

  1. ... on 1 września 2009 13:19  
  2. buka pisze...

    mam wziąć broń z domu i powystrzelać panią Basię, bo znaczki się skończyły?

    jak będą, dostaniesz. póki co nic nie zrobię.

  3. ... on 1 września 2009 13:20  
  4. Paula pisze...

    W końcu coś mnie natchnęło, żeby się pobawić ustawieniami. :D Szkoda, że tak późno ;)

    A tymi kartkami to byś się mogła podzielić :p Ja czekam, czekam i pusto od kilku dni :o

  5. ... on 1 września 2009 14:37  
  6. Anonimowy pisze...

    ja dopiero zaczynam, ale już mi się podoba! :))

  7. ... on 2 września 2009 05:42