Hmm.. Scarllet miala nadzieję, że mnie miło zaskoczy tym, że kartka z chińskim ID przyszła z Singapuru. Tylko, że dla mnie mała różnica skąd jest to dziwne naczynie.. Tak bardzo nie lubię takich kartek.. Uh... Przynajmniej znaczek wynagradza trochę :D

No ale pocztówka zmusiła mnie do poszukiwań w internecie czegoś więcej na temat tego czegoś ;) Jako początkujący broker informacji znalazłam.. I to całkiem sporo, ale w jezyku angielskim, w którym dzisiejszego dnia wcale nie chce mi się myśleć.. Więc z czystego lenistwa po krótce: kartka przedstawia złotą pangę do przechowywania włosów Wdowy Dowager Chonqing. Owa Pani.. A macie, popatrzcie na nią:

tzn mam nadzieję, że to ona.. bynajmniej ona najbardziej pasowala do określenia Empress Dowager Chongqing ;]
taaa.. czyli włosy tej pani są przechowywane w tym zlotym naczyniu.. Jakiś element religijny z buddyzmu. Cool. Wystarczy ;]


***
Postcard shows old Pagoda for preserving Empress Dowager Chongqing's hairs (Qing Dynasty) from Singapur. I get it from Scarllet who lived in China but was in Singapure and she sent me postcard from there. Quite interesting thing this pagoda ;] I believe it's related with Buddishm, correct me if I'm wrong ;)


This entry was posted on 12:30 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 komentarze: