Cool znaczek, co nie? :)

Skaner moich rodziców działa mi na nerwy. Nie da się go ustawić, żeby skanował te piękne kartki jakoś lepiej.. No cóż. Trzeba się cieszyć tym co się ma ;] Za dwa tygodnie wracam do siebie i mojego kochanego skanera ;] haha.

Kartka z Islandii :) Piękny widok. Kościół Hallgrimskirkja jest punktem oreintacyjnym w Rejkiawiku. Został zbudowany w latach 1945-1986. Zamieszczam jeszcze zdjęcię "od frontu" ponieważ architektura tego kościoła całkowicie mnie zachwyciła.

Przy okazji poczytałam sobie trochę o Leifie Erikssonie - jego pomnik stoi przed wejściem do kościoła. Całkiem ciekawa postać wikinga :) Zachęcam do przeczytania, krótkiego artykułu na wikipedii (tak tak.. zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to jakieś super źródło informacji :))


This entry was posted on 08:06 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 komentarze:

    Paula pisze...

    Świetna ta kartka! Kościół bardzo interesujący.
    I jaki ładny znaczek. :D

    (marzę o kartce z Islandii :o )

  1. ... on 27 lipca 2009 09:24  
  2. buka pisze...

    jak ja Ci zazdroszczę! mój kochany kraj!
    marzę o officialu z Islandii.
    ech, zżera mnie zazdrość teraz ;>

  3. ... on 27 lipca 2009 11:13  
  4. Monia. pisze...

    Islandia, super! mam tylko jedna kartke z tego małego państwa, ale w kopercie była przysłana ;-( bez takie cool znaczka :D

  5. ... on 28 lipca 2009 08:17  
  6. justys1358 pisze...

    Mam ten znaczek;)

  7. ... on 7 sierpnia 2009 03:54