Tag z facebooka :)
Fajne znaczki - pierwszy przedstawia malachit, drugi nikiel.
Serio zaczynam się mocno zastanawiać dlaczego u nas nie mamy takiego wyboru znaczków.. uh.

Chcecie więcej info o Kościele? :) proszę bardzo ;]

W sumie to nigdy sie nie zastanawiałam jaki jest urzędowy język Filipin.. A Ty wiesz? :)
Tagalog.. i wszystko jasne.. Trzeci z języków urzędowych -po hiszpańskim i angielskim.
Jako, że lubię języki to trochę poczytałam. Wyszło na to, że wywodzi się z gałęzi języków austronezyjskich - języki filipińskie - tagalog. Używa go ok 13 milionów osób.
Ale z M. stwierdzamy, że nie chcemy się się jego uczyć, więc to by było na tyle ;]


This entry was posted on 08:23 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 komentarze:

    buka pisze...

    te znaczki są boskie. gdyby u nas były takie kolekcje, to bym nawet znaczki może zbierała.. świetne.

  1. ... on 27 lipca 2009 11:12  
  2. Pocz pisze...

    Ciekawe te znaczki :)
    Faktycznie, szkoda, że u nas taki mały wybór.
    A Simpsonów będę zbierać, specjalnie w profilu napiszę, żeby przysyłali mi te brakujące ;p

  3. ... on 27 lipca 2009 11:39  
  4. buka pisze...

    wrzucam wszystkie. tylko te dziś dostałam i chciałam wrzucić. a resztę po kolei, systematycznie daje.

  5. ... on 27 lipca 2009 13:17  
  6. buka pisze...

    nie podobają Ci się buty? ;D

  7. ... on 27 lipca 2009 13:20  
  8. Monia. pisze...

    wiesz mój znajomy, całkowite beztalencie do języków, pojął norweski po dwóch miesiącach pracy na budowie. a norweski jest chyba tak samo pokręcony jak nasz ojczysty ;-)

  9. ... on 28 lipca 2009 08:22  
  10. buka pisze...

    nie, tak spojrzałam kiedyś. one się od razu nabiły, jak wrzuciłam, więc wiedziałam ;D

  11. ... on 28 lipca 2009 12:39  
  12. buka pisze...

    ok ;D ale będzie faaajnie!

  13. ... on 29 lipca 2009 04:15