Pierwszy i ostatni tag Poland - rest of the world ;]
Myslałam, ze kartkę wysyła się do osoby, która Ciebie otaguje.. niestety idzie w drugą stronę i zamiast dostać pocztówkę z hmm.. Tajlandii chyba, dostałam z naszej ukochanej Finalndi ;]

Ale w sumie nie narzekam. Kartka bardzo mi się podoba :):) A mój tata to chyba oszaleje - pamięta wszystkie miejsca dokładnie, a ta katedra jest chyba Jego ulubionym punktem orientacyjnym. No.. podoba mi się :) i ta latarnia.. i pomnik. Piękne ujęcie ;]
Znaczek też ładny :) I pismo. Zamieszczam cały tył bo uwielbiam różne rodzaje pisma ręcznego, a to przypdało mi do gustu.. :) (Boże, czemu nie dałeś mi talentu plastycznego? Czemu bazgrzę jak kura, kiedy inni mogą tak ładnie? :D)


This entry was posted on 08:15 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

9 komentarze:

    Charmain pisze...

    Ja nie wiem, ale ta katedra jest wszędzie i mnie prześladuje :D
    Pismo, świetne :D

  1. ... on 29 lipca 2009 08:46  
  2. Monia. pisze...

    Helsinek nigdy za dużo, przyzwyczajaj się ;-)

  3. ... on 29 lipca 2009 09:37  
  4. Narek pisze...

    Charakter pisma świetny! Kartka też niczego sobie ;)

  5. ... on 29 lipca 2009 10:12  
  6. buka pisze...

    hoo, ja mam dwie kartki z takim pismem, że Ci oczy wyjdą z zazdrości, gdy zobaczysz ;D

  7. ... on 29 lipca 2009 10:50  
  8. Monia. pisze...

    dokładnie, pamiętam że byłam wtedy chora i siedziałam na necie cały dzień dlatego tak trafiłam. wtedy jeszcze udało mi się zatagować w UK rest of the world :D ale do dzisiaj nie trafiłam na tag z Szwajcarią.

  9. ... on 29 lipca 2009 11:15  
  10. Pocz pisze...

    Aaale super pismo :D! Wygląda jak drukowane ;)

  11. ... on 29 lipca 2009 12:11  
  12. Pocz pisze...

    Heh, dzięki :)

  13. ... on 30 lipca 2009 12:50  
  14. Aggie pisze...

    Świetne pismo!

  15. ... on 1 sierpnia 2009 03:00  
  16. justys1358 pisze...

    Pismo pierwsza klasa, kartka tez ładna.

  17. ... on 7 sierpnia 2009 03:52