Po powrocie z wakacji, czekało na mnie w skrzynce dziewięć pocztówek :)
A tą wrzucam jako pierwszą, jako że najbardziej pasuje do mojego wakacyjnego nastroju! :)

Smaaakowity znaczek.. Zawsze miałam ochotę na takie ciasto z jagodami.. Serio.. u nas jest jakoś mniej popularne i mogę tylko oglądać jego zdjęcia i czytać o nim w książkach.. No cóż.. może kiedyś szczęście się do mnie usmiechnie i będzie mi dane spróbować takiego wypieku :)

I znowu "waflowa" kartka, z tym, że tym razem kartonik o wiele cieńszy. Ale i tak się podoba ;]


This entry was posted on 14:11 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 komentarze:

    buka pisze...

    mogę Ci upiec taki. albo podobny.
    to jest jedno z najłatwiejszych ciast świata.

  1. ... on 10 sierpnia 2009 05:51