Nie wiem co Wy robicie z pocztówkami, które dostajecie, ale ja przyklejam je na drzwi szafy ściennej. Dzisiaj dodałam nowe kartki i uzbierało się trochę.. Chyba mogę się pochwalić ;D


[kiepska jakość bo telefonem przy wyłączonym świetle ;D jak bedzie czym się na prawdę chwalić to zrobię zdjęcie czymś porządniejszym ;D]

to co robicie z Waszymi pocztówkami drodzy postcrosserzy? :D


This entry was posted on 12:49 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 komentarze:

    Pocz pisze...

    Niezła kolekcja :)
    Ja swoje przyklejam na ścianę :) Jak będzie tego więcej, to też się pochwalę :D

  1. ... on 1 sierpnia 2009 00:39  
  2. Charmain pisze...

    Na samym początku gdy było ich około 10 "wtykałam" je pomiedzy kratki w drzwiach, ale zauważyłam, że bardzo się niszczą oraz gdy mocniej nimi trzasnę to wypadają, a że często trzaskam nimi, to zakupiłam koszyk,o :)

  3. ... on 1 sierpnia 2009 11:03  
  4. buka pisze...

    wkładam do albumu na pocztówki.

  5. ... on 3 sierpnia 2009 01:28  
  6. justys1358 pisze...

    Kolekcja niczego sobie.

  7. ... on 7 sierpnia 2009 03:51  
  8. Monia. pisze...

    oj ależ Ci zazdroszczę! Paryż to moje marzenie z dzieciństwa. ;-)

  9. ... on 9 sierpnia 2009 12:40