Pocztówka z tagu Rosja reszta świata od przesympatycznej Juliet :)
Chciałabym tam kiedyś pojechać.. Zobaczyć to wielkie państwo o którym tyle się mówi :) Poczuć tą atmosferę.. Powdychać trochę rosyjskiego powietrza ;D haha.. Na pewno kiedyś tam pojadę. Bez dwóch zdań! :) Gdy nauczę się rosyjskiego i będę mogła pogadać z jakimś przystojnym Rosjaninem :D hahaha ;]

A teraz jeśli chodzi o kartkę.. Góra - Plac Czerwony z Mauzoleum Lenina. Dół - gwiazda Kremla.. Ahh.. Jak bardzo chciałabym to wszystko zobaczyć.. :) Tylko narobiłam sobie apetytu.

Z tyłu znak wodny z panoramą Placu Czerwonego. Znaczki też mi się podobają :) (kilka dni temu pisałam, że wcale mnie one nie interesują to teraz dostaję coraz fajniejsze :)).

***
From "Russia - rest of the world" tag. I really wanted postcard with Red Square :)
It shows Lenin Mausoleum and Kremlin Star.


This entry was posted on 10:07 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 komentarze:

    Paula pisze...

    Śliczna ta kartka.
    W ogóle podobają mi się chyba wszystkie te pocztówki z serii "Images" - widziałam takie z Holandii i Rosji właśnie.

  1. ... on 25 lipca 2009 07:49  
  2. Paula pisze...

    No, one mają białą ramkę i napis np. MOSCOW images jak ta, albo AMSTERDAM images, one są jakby z jednej serii :p
    Ale w ogóle wszystkie pocztówki z białą ramką są fajne. xD

  3. ... on 25 lipca 2009 07:55