A oto dwie piękne kartki od Anca.. Ani pewnie :), które zagościły dzisiaj w mojej skrzynce :) W sumie bardzo miła transakcja, ponieważ poprosiłam o tą pierwszą z Manastirea, tak bardzo spodobała mi się u kogoś.. (a przy okazji dowiedziałam się, że w 2010 cały ten obiekt będzie wpisany na listę UNESCO :)) Jednocześnie wypatrzyłam w jej kartkach przeznaczonych na private swap pana z akordeonem - kartkę krótą już kiedys widziałam i bardzo mi się spodobała :) Obydwie pisane ze znaczkami (dwa razy czapla, ale za to jaka! :D)
Jestem mega zadowolona z tej wymiany :)

Do tego jeszcze wypatrzyłam w sklepie piekne pocztówki i wydałam chyba na nie za dużo kasy. Koniec ;D już nie kupuję aż się wszystkie nie rozejdą! o! :)


This entry was posted on 08:54 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 komentarze:

    Paula pisze...

    Świetne! Zwłaszcza ta z panem z akordeonem. :p
    I jak szybko doszły:D

  1. ... on 31 lipca 2009 10:21  
  2. Monia. pisze...

    zazdroszczę! ja nie mam nic z Rumunii ;-(

  3. ... on 31 lipca 2009 10:31  
  4. Pocz pisze...
    Ten komentarz został usunięty przez autora.
  5. ... on 31 lipca 2009 11:37  
  6. Pocz pisze...

    Pan z akordeonem super :)

  7. ... on 31 lipca 2009 11:37  
  8. justys1358 pisze...

    Znaczki fajne.

  9. ... on 7 sierpnia 2009 03:51