Przystanek Wrocław, więc zeskanowałam szybko pocztówki, których jeszcze nie widziałam i zedytowałam poprzednie posty:
Australia
Toronto
Bułgaria

Dostałam też kartkę z Rosji, ale nie bede na nią marnować tutaj miejsca ;/ Dzbanek z kwiatami.. z mojej kochanej Rosji!!! ;( Ja w ogóle nie lubię dostawać kwiatów, a jeszcze takich na pocztówcę. ble. Skan z postcrossingu.

Ale za to czekała na mnie też kartka od mojego naujkochańszego kolegi, który jest najbardziej elokwentnym człowiekiem na tej plancie i pewnie za to tak bardzo Go lubie.. Zreszta.. Zobaczcie sami! :)



Tak, w tej kartce wymazałam jedynie swój adres ;]


This entry was posted on 08:47 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 komentarze:

    Pocz pisze...

    Świetna kartka :) A kolega faktycznie, bogate słownictwo ma ;p

  1. ... on 31 lipca 2009 11:36  
  2. buka pisze...

    haha, zabawna ta kartka, nie ma co ;D
    tej z Rosji Ci współczuję. też byłam rozczarowana, gdy dostałam z Rosji nierosyjski widok

  3. ... on 4 sierpnia 2009 10:55